BIO spotrebiteľ

Diskusia k článku: Svet je len jeden

1. Svet je len jeden
    „Vaše kakaové bôby nie sú jednotnej veľkosti, dám Vám len polovicu ceny. Za túto časť dám sumu plnú a tamtie? Nie, nevezmem. Kľudne si ich nechajte.“ „Ale prečo?“ Kakaové bôby
    Handrkovanie o výkupnú cenu kakaa, jednotlivé kroky výroby bavlny, život a mzdy v rôznych častiach sveta. Ozajstný stres pri simulácii pásovej výroby džínsov v Bangladéši...

To je len časť aktivít, ktorými sme prešli 23. – 25. 11. 2006 počas interaktívneho kurzu „S...

Reagovať

2. Som studentkou fakulty ekologie a environmentalistiky a mala som moznost vyskusat si aktivity z tohto seminaru. Vrelo odporucam.
    Musim sa priznat, ze o FairTrade som predtym nepocula a som rada ze aj my mozeme prispiet na rozvoj inych a tak vzdialenych krajin.
    Dufam, ze produkty FairTrade budu mat coraz vacsi uspech aj u nas.
      Reagovať

0

0

...a na ňom 6 000 000 ľudí ktorí myslia len na seba?!
    realista   Reagovať

0

0

Keď som naposledy navštívila Biopark u nás, v Modre, veľmi ma potešilo, že sa tam
    dajú kúpiť rôzne produkty Fair Trade (čokoládky,čokoládové tyčinky, kakao, káva a
    pomarančový džús). Je super, že ak chceme niečo z Fair Trade, tak to nemusíme kupovať
    v Bratislave. Snáď je na Slovensku viac obchodíkov, kde sa dajú tieto produkty
    zakúpiť.
    Mária Pavlíková   Reagovať

0

0

realistovi

6 000 000 ľudí mysliacich len na seba... aj ja mávam taký pocit. Takže ma Vaša reakcia neprekvapila. Stačí si prečítať noviny, vypočuť rozhlas či pozrieť správy. Hlad. Zomieranie. Výbuchy. Bieda. Vraždy. Nenávisť. Hádky. Ďaleko od nás. Ale aj celkom blízko. Vypneme telku, rádio, odhodíme noviny. A? Rozplačeme sa? Skočíme z okna? Alebo vyrazíme do ulíc? .. užiť si, veď aj tak tento svet nemá zmysel? Nie som ironická. Sama si kladiem otázky. Je to zbláznenie. A tak hľadám cestu. Tak ako Vy. Možno je to naivné, ale 6 000 000 - 1 (-2, -3, -100...) = ???

Pekný deň.
    Zuzana Gallayová   Reagovať

0

0