Na začiatok upozorním, že článok je o propagácii na internete a nezahŕňa aktivity mimo neho, aj keď práve aktivity mimo internet môžu nakoniec rozhodnúť oveľa viac o tom, ktorá potravina bude nakoniec biopotravinou roka.
Hlasovanie o biopotravinu roka začalo 30. júna a končí 30. septembra 2010. Máme za sebou viac ako 2/3 času vyhradeného na hlasovanie. Opäť pripomínam, že mám na mysli hlasovanie na internete, lebo hlasovať sa dá aj po tomto termíne na výstave BIOSTYL v Bratislave.
V nadpise článku sa pýtam: "Ako by ste propagovali hlasovanie o Biopotravinu roka?" Verím, že máte dosť nápadov, ale ešte predtým by som objasnil aká je vychodisková situácia.
- Na platenu reklamu na internete možete rovno zabudnúť. Na to nie je vyčlenený ani 1cent. Teda žiaden eTraget, AdWords, ani platené odkazy či bannery na viac alebo menej známych web stránkach.
- Hlasovanie o Biopotravinu roka podporuje momentálne až 1 (slovom jeden) on line bio obchod - Biosen.sk
- O hlasovani okrem tento stránky (BIO spotrebiteľ) neinformuje žiaden subjekt, ktory je uvedený ako partner v päte web stránky biopotravinaroka.info.
- Tlačovú správu "O titul Biopotravina roka 2010 súťaží osem biopotravín" prevzala akurát tak stránka zeleneskola.sk a niekoľko web stránok, ktoré monitorujú rss kanály.
- O hlasovaní tiež informuje jeden výrobca zapojený priamo do súťaže.
- Len pre zaujímavosť doplním, že viac ako 46% ludí príde na stránku kde sa rozhoduje o biopotravine roka zo stránky regionálna inzercia.sk, ktorá poskytuje túto "reklamu" zadarmo.
Opäť sa teším na vaše názory :-)